Blog Archive

30 apr. 2012

30/4

God morgon alla underbara människor.

Sitter just nu ensam på neder våningen för älskling ligger fortfarande och sover, men han vaknar väl till snart kan vi väl hoppas iallafall. Vi får se vad som händer idag för han har tydligen träning som vanligt men det är bara att acceptera antar jag även fast jag ibland har lite svårt för det. Speciellt när det är som idag Valborg då man bara vill vara med den man älskar och ha det mysigt men vi får väl se vad det blir med den saken.

Nej ska fortsätta kika lite på tvn och hoppas att min slöfock vaknar snart men det återstår väl att se antar jag :) Ha en underbar Valborg ;) kram

4 kommentarer:

  1. Sv: Vad trist :( Men han ska väl inte träna hela dagen heller?

    SvaraRadera
  2. Sv: Aha.. Men sedan kommer han väl hem :) Jag kan hålla dig sällskap tills din pojkvän kommer! :D

    SvaraRadera
  3. Sv: No problem!! Jag ska träffa Harald först senare ikväll så då kan jag hålla dig sällskap tills dess :)

    SvaraRadera
  4. Sv: Jaha, va segt :( Min pojkvän har jour så vi får inte åka någonstans men han är ju hemma iaf och det är rätt skönt :)

    SvaraRadera