Blog Archive

28 apr. 2012

28/4

3månader kvar tills min 18årsdag idag och jag får inte se på min speedway som börjar om cirka en kvart men får följa den live på datan istället. Sen spelar min mamma in den som tur är så kan se den på tisdag om jag orkar göra det vill säga. Simon har känt sig lite risig hela dagen så det har varit ganska lugnt, han har mest legat stilla antingen i sängen eller soffan. Det är lite synd men det kanske han behövde detta lilla braket från allt jobb och bara bli ompysslad lite idag, för det gillar väl alla människor :)

Har idag börjat läsa Anna Bensons bok C och den var väldigt intressant så det kommer gå snabbt att läsa ut den kan jag lova er. Rekomenderar att ni ska läsa den och hon är riktigt modig för hon delar med sig av en ganska viktig del av sitt privat liv. Men samtidigt tror jag att det är bra att någon vågar göra det för denna bok kan nog hjälpa andra tjejer/kvinnor i samma sits. Livet är inte så enkelt jämt men alla kan lyckas om man bara vill.

Ska se lite på tv nu med min kära pojkvän som ligger i soffan och tycker synd om sig själv, fattar inte hur killar kan vara så himla sjuka när det väl blir det. haha XD

Hörs senare!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar