Blog Archive

31 mars 2012

seg

Känner mig en aning seg det börjar kännas att jag klev upp klockan 05.00 men det funkar ganska bra ändå måste jag erkänna. Efter Speedwayn åkte jag och mamma å handlade på Kvantum och City Cross och gissa vem som jag träffade där i kött charken. Ingen mindre än Johanna Simons syster och nu väntar jag på att min pojkvän ska vakna och komma hit men det lär väl ta ett tag. Han njuter nog av att slippa gå upp tidigt för en gångs skull. 
Sitter just nu och sysselsättning att chatta på facebook med ingen mindre än Mikaela och det är alltid skönt att prata med någon som fattar. Känns även skönt att vi förlåtit varandra och blivit vänner igen. Ni kan ju alltid läsa hennes underbara blogg: http://myyslii.devote.se

Det känns skönt att vi lagt allt detta bakom oss och på onsdag ska vi träffas och äta middag tillsammans efter skola och jobb. Trevligt värre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar