Blog Archive

30 mars 2012

HELG och Påskpyssel

Nu fick jag äntligen tid att blogga lite för min älskling har varit här efter jobbet för att hämta sin bil och innan han kom höll jag på med påskpyssel. Hela köket var helt fullt av påskägg och godis men nu behöver jag inte tänka på det förrän på fredag för då ska jag köpa till två till.
Ser ni hur många ägg det är? Det blir några stycken när man har pojkvän och de har syskon och skilda föräldrar ;) Känner mig så snäll iallafall, Simon tyckte jag överdrev lite men jag gillar att vara snäll och ge bort lite grejer ibland. Dessutom blev det inte så dyrt ändå för så mycket som jag köpte.



Fick C på mitt Engelska nationella prov i tala och jag känner mig oherhört stolt över mig själv för det är bättre än förra året. Dessutom ör det svårare att få högre betyg nu så är väldigt stolt över mig själv, sen är det svenskan på måndag men det ska nog gå bra det med. Ska träna på det i helgen så det blir riktigt säkert!
Här har ni lite fina bilder på mig och min älskling som hade lite fredags eftermiddags mys med kola snören som jag är helt beroende av just nu. Absolut mitt favorit godis. Nu träffar jag inte min älskling förren imorgon men det kan vara ganska skönt att få sova själv i sängen och sen får jag ju ha mitt bolltäcke när han inte är här ;) hihi!
Nej nu är det mat hörs sen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar