Blog Archive

28 mars 2012

Halv veckan gjort!

Onsdag betyder att halva veckan gått och det är halva veckan kvar men det är bara att le så går det snabbare eller? Ska strax ta och byta om för ska till UMO klockan 10 för att fixa lite grejer sen blir det raka vägen till skolan och media lektionen.

Simon kommer igår kväll, visste inte att han skulle komma men han dök upp vilket var mysigt sen blir det väl att jag åker till honom ikväll. Det är iallafall så det ser ut, han ska ju på något årsmöte på gymnastiken så jag får väl sysselsätta mig själv ikväll tills han kommer hem. Men jag har som sagt inte bestämt mig hur jag ska göra med denna sak än men kan packa medicinerna i vilket fall som helst. För då slipper man åka hem om man helt plötsligt får för sig att åka dit, vilket jag ibland kan få eftersom jag hatar att vara ifrån min älskling.
En grej som däremot inte funkade inatt var mitt bolltäcke för det blev så trångt i sängen så täcket åkte ner i golvet flera gånger. Vilket gjorde att jag inte kunde slappna av, plus att varje gång jag snurrade runt i sängen så väckte jag Simon så får köra med annat täcke när han sover här. För vi båda behöver en bra natts sömn för att funka som människor.

Nej jag kan inte sitta här och blogga hela morgonen för då blir jag aldrig färdig och det kan vara bra att vara det när man ska dra. Hoppas ni får en bra dag, det är ju vackert väder ute iallafall.


Många kramar
Micaela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar