Blog Archive

29 mars 2012

Äntligen Hemma

Nu är man äntligen hemma från skolan vilket känns uber skönt men ska väl sätta mig och fixa lite med mitt svenska tal antar jag snart. Egentligen vill jag bara krypa ner under en filt med min älskling med en påse godis och sen en film men det går ju tyvärr eftersom min älskling ska träna. Men han kanske kommer senare och det kan vi ju hoppas på men det är om det inte blir försent för då sover jag när han kommer :P haha!

Imorgon är det Fredag vilket betyder att det snart är helg och på lördag så har jag och Simon blivit hembjudna till Simons kompis Lovisa och hennes kille Fredde på grillkväll. Så jag hoppas på fantastiskt väder så vi kan sitta ute och mysa allihopa. Det tycker jag verkar jätte trevligt och ser fram emot det :)



Hörs senare alla läsare :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar