Blog Archive

22 feb. 2012

Skit dag

Att leva med diagnoser är långt ifrån lätt. Just nu så är dagen piss och kommer vara imorgon med. Jag klarar inte av snabba förändringar som tex det som skett idag. Det kanske inte är någon stor grej men för mig blir det de. Min media lärare som skulle följa oss till studie besöket imorgon är sjuk så det är inställt. Då så hade jag ju ställt in mig på det så är grymt besviken. Sen så tyckte våran historia lärare att eftersom vi skulle vara i skolan så kunde vi ha provet imorgon som bestämt. Men jag är du inställd på att göra det efter lovet. Så just nu är hela min värld upp och ner. Sånt här Tycker jag är jätte jobbigt men hur det än blir så tänker jag inte göra det provet.

En sådant liten sak har förstört min dag. Men så är livet för mig och många andra med antingen Adhd eller asperger. Jag har ju båda två. Kommer börja gråta ikväll när jag diskuterar med min pojkvän. För detta är psykiskt jobbigt för mig. Vet inte om jag orkar skolan imorgon så blir att ringa mamma och pappa också.

Denna dag är inte min dag. Vill bara sluta och dra täcket över huvudet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar