Blog Archive

26 feb. 2012

Middags dags

Strax middag och dagens middag blir ja det minns jag inte just nu hihi så det kan gå ibland. Mina ben värker som fan kommer inte komma ner från sängen imorgon för mina lår och vader känns som bly tyngder så jag hoppas det känns bättre imorgon. För då blir det troligtvis längdskidor och det för första gången för mon del så det ska bli spännande. Förhoppningsvis tappar jag inte tålamodet direkt men risken är nog ganska stor att jag förlorar det och då tycker jag synd om min älskling faktiskt. Ikväll blir det tidigt i säng för min del för är helt genom slut i både kropp och skäl fast det är väl så det ska vara efter en dag i backen. Nej men nu kom jag på vad det blir för middag det blir raggmunk med fläsk dagen till ära det ska bli riktigt mumsigt och smarigt. Men nu ska jag gnälla lite det enda som suger med att åka med familjen i husbilen är att man inte får någon lugn och ro med pojkvänen. Alltså Inge sex det suger en hel del!!! Nu ska jag vara trevlig med familjen och pojkvännen. Ta det lugnt alla underbara läsare snart har det varit 10000 unika läsare på bloggen. Glöm ej att ta hand om varandra så hörs vi inom kort!! Många varma skid kramar från Idre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar