Blog Archive

20 feb. 2012

Micaela svarar




förlåt att jag frågar men har fått höra att du var gravid förut, stämmer det? snälla svara, vill verkligen veta! fick du missfall, gjorde du abort eller vadå? skulle du vilja behållt barnet? på Senaste nytt 
 kl. 19:29
Anonym

 
 
Svar: Ja jag var gravid förr men det var länge sedan nu. Jag fick missfall tyvärr men det var lika bra kanske eftersom jag ej är tillsammans med de personen jag var gravid med längre. Dessutom var jag nog ej redo för det heller så trots att det var väldigt jobbigt och fortfarande är så fanns det nå bra med det också. Nu får jag chansen att plugga färdigt och skaffa barn när jag är mogen och med rätt person. Om jag inte fått missfall så skulle jag behållit barnet är alldeles för känslig när det kommer till abort, skulle inte klara av det.
Jag hoppas du är nöjd med svaret! kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar