Blog Archive

28 feb. 2012

Historia plugga

Sitter och pluggar historia medans brorsan och Simon är ute i längdspåren! Känner mig lite stressad inför nästa vecka och det märks på mitt humör. Jag blir genast mer lätt retad och alla som känner mig vet hur det är. Simon tycker iallafall att det är extra skoj att Jävla mig då. Är han inte underbar ;-)

Just det igår så kom Kattis, Karkki, Matilda och hennes kille Fabian upp till campingen. Brudarna träffade mitt ex förra året här uppe och vi började diskutera. Matilda visste inte att Simon umgås med honom så hon säger rakt ut; ja han var ju inte direkt normal utan helt borta.
Jag kunde inte sluta skratta men svarade enkelt att vi hade det bra då. Men att jag nu älskade Simon. Tur att han blev godkänd iallafall, haha visste ju redan vad Kattis tyckte om honom :-)

det var faktiskt lite skoj om ni hade varit med så hade även ni skrattat!

Ska se lite på tv sen blir det mer plugg innan det blir en skön dusch! Ska försöka få Simon lite för mig själv ikväll inte för att jag tror jag lyckas men man kan ju alltid hoppas eller?

Puss

1 kommentar:

  1. sv: Tjenare! Ingenting, sitter & svarar på kommentarer och lyssnar på musik :) dudå?

    SvaraRadera