Blog Archive

20 feb. 2012

God Natt fika

Så nu ska jag göra ordning mig för att hoppa i sängen och sova så jag orkar med skolan imorgon och framför allt orkar med engelska provet som jag har. Känner mig ej kry idag heller men sådant är väl livet antar jag man får inte känna efter så jävla mycket.

Har precis fått lite kvälls fika som farmor hade skickat med pappa när han hade varit där tydligen och kladdkakan var som alltid super god. Jag älskar den skulle kunna leva på den om det inte var så onyttigt ska fan lära mig att baka den! Nej hure ni ska sova nu och idag hade jag verkligen blogg lust får se om det blir såhär bra imorgon för ni har väl inte glömt att det är fetisdagen imorgon så köp semlor med er hem till familj och vänner.
God natt alla fantastiska läsare sov sött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar