Blog Archive

21 feb. 2012

Första semlan

Nu har jag ätit första semlan men den hade tyvärr en massa äcklig mandelmassa. Det tycker jag inte är speciellt gott alls. Har även slutat för dagen nu engelska provet var ju hur enkelt som helst.  Så det måste bli ett a detta annars så blir jag besviken. Kunde svaren redan innan för har gjort samma test tidigare.

Nu ska jag sitta ute i solen en kvart och vänta på buss jävelen. Som tur är det ju fint väder idag det hade varit värre om det varit källare. När jag kommer hem blir det plugga engelska och duscha innan Simon kommer ikväll.

Juste historia provet fick vi som går media fram flyttat till torsdagen efter lovet. Eftersom vi ska iväg till expressen och dn på studie besök. Detta innebär dock att jag har både matte och historia provet på samma dag. Det ska bli spännande och se om jag klarar det. Förhoppningsvis kan Simon hjälpa mig med matten uppe i idre.

Nej nu blev det fan kallt solen gick i moln och det började blåsa! Vi hörs senare.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar