Blog Archive

27 feb. 2012

Dag 3

Nu har jag kommit upp igen från köket där jag åt super goda våfflor med sylt och grädde, det är alltid lika gott men nu ska jag satsa på att plugga lite. När morsan kommer tillbaka från affären så ska jag ta och duscha tror jag faktiskt för det är så jävla skönt som ni alla vet. Kanske blir det lite bastu idag men det återstår att se till senare.

Brorsan, Älskling och pappa är fortfarande ute och åker, det har faktiskt slutat snöa just nu men det kommer från och till hela tiden. Hörde några säga att det skulle bli riktigt fint väder resten av veckan och det hoppas jag verkligen för annars är det inge kul att åka skidor. Det blev inge längd skidor idag heller men det blir någon dag denna vecka för det har jag lovat mig själv och Simon. Ringde Farmor för en halv timma sen och grattade henne på 82års dagen och hon blev så glad att jag ringde. Det värmde i hela kroppen att höra att hon blev glad att jag ringde.

Man kanske ska ta och plugga och inte blogga så himla mycket men de är svårt att låta bli för saknar att skriva av mig. Det blir inte så mycket av det när man är iväg på detta vis men jag försöker iallafall. Som ni märkt har jag nått 10 000 besökare och då menar jag unika besökare som jag tackar varje dag för det är ni som får mig att vilja blogga. Ha det så bra så hörs vi senare :D

1 kommentar:

  1. sv: Ja, jobbiga människor kan vara asså -.-
    Hehe :)
    kram! Händer ikv förresten? :)

    SvaraRadera