Blog Archive

30 mars 2012

Tillägnat min underbara familj och släkt, min älskling och hans familj och släkt!

Jag älskar dig mer kan jag inte säga för sådana starka ord finns inte. Din kärlek får mig viljan att lyckas och glädjen att fortsätta leva. Du är den bästa person som jag träffat och jag är så glad att du finns i mitt liv. Det är så skönt att veta att man kan ringa dig om det hänt något och du försöker trösta mig så gott du kan. För du gör allt för mig och du visar din kärlek.
Du är en bra bror till dina systrar och du är en otroligt bra son och barnbarn. Du är så otroligt ödmjuk, och helt fantastiskt. Jag älskar dig Simon! Jag älskar din underbara familj och släkt som har varit så välkomnade och underbara mot mig. Jag hoppas du fattar hur mycket du betyder älskling och hur mycket jag bryr mig om dig. Det ska bli kul att lära känna din släkt och familj ännu mer. För från den dagen jag fattade att jag älskade dig så började din familj och släkt att betyda för mig med. De är en del av mitt hjärta också och kommer alltid vara.
Jag älskar er!
Mamma, pappa, Christian, Simon, Anna, Monica, Veronica, Poul, mormor, farmor, Maria, roffe, saga och ville!
Johanna, Ben, Ida, Karin, Tobbe, Annica, Anders, Sandra, Mattias, Simons mormor, plast morfar, farmor, farfar, morbror, moster, faster, farbror, alla kusinerna och de andra som till hör denna släkt som inte nämnts!
Kram eran Micaela!
Tack för att ni alla finns här för mig.




1 kommentar:

  1. sv: Jaha okej. Låter bra, hoppas du hittar en som funkar bra!
    kram

    SvaraRadera