Blog Archive

30 jan. 2012

30/1

Snart är Januari förbi det är bara två dagar kvar på denna dag så snart är det Februari alltså en ny månad och jag kan bara säga att jag tycker tiden flyger iväg. Idag har jag Samhälls prov så börjar klockan 10 i Sahara som är en stor skrivsal som säkert får in 300 elever om inte flera. Den är i allafall läskigt stor. Det skönaste med idag är att det inte är så lång dag faktiskt, för missar sista lektionen eftersom jag ska till neurologen på huddinge sjukhus idag. Har faktiskt inte någon aning om vad som ska göras men det blir nog bra ska du se, så idag hade jag ej tänkt träna men däremot imorgon. Men mitt liv krockar lite just nu för ska nämligen till Stina också var det tänkt så måste snacka med min kära lärare Mia om idrotten som jag ska ha på tisdagar. Men det ordnar sig nog ska vi se, ska iallafall tillbaka och träna sedaan i skolan hade jag tänkt mig iallafall.
Ska ju till Älskling också på tisdag, en jävla massa stress denna vecka.... Aja vi hörs senare :) ha en bra dag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar