Blog Archive

31 dec. 2011

Sista dagen på året

Då var man åter framme vid årets sista dag. Som än så länge har varit bra, och förhoppningsvis fortsätter vara. Det är helt underbart här ute på landet så tyst och lugnt. Dessutom är det fint väder och minus två ute. Simon den token ska bada senare i det kalla vattnet. Ibland är han galen fattar inte hur han kan vilja bada för vattnet ser is kallt ut.

Det känns iallafall bra att få spendera årets sista dag med den man älskar och sen spendera den första dagen på 2012 också. Det måste innebära att det blir ett bra år med massa soliga händelser.

Inte för att 2011 har varit dåligt för jag har ju fått lära känna nya människor som Robin, Joakim, Stina och många fler. Jag har även gjort massa sned steg som med A. Tiden tillsammans med N var rolig den med och jag tycker det är synd att det blev som det blivit. Han lärde mig mycket och har massa fina stunder med honom. Och jag hoppas 2012 blir ett bra år för honom och hans tjej.

Men den kanske framför allt bästa händelsen måste ändå vara Simon som gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden. Den kärlek jag har för honom har jag aldrig känt för någon annan. Jag kommer vara evigt tacksam mot N för hans hjälp. För utan honom hade jag aldrig blivit så lycklig med Simon. Så allt som hänt detta år har bara gjort mig starkare som person och fått mig att växa. Alla de som varit inblandade i mitt liv under 2011 har alla en plats i mitt hjärta. Med det så vill jag säga att jag inte ångrar något.

Tack alla underbara människor för ett fantastiskt 2011 och nu ska vi göra 2012 ännu bättre!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar