Blog Archive

29 dec. 2011

2 par jeans och 2st linnen

Så hemma igen från den snabba shoppingrundan med mamma och det blev två jeans köpta eftersom jag gått upp lite vikt så måste jag skaffa större. Så nu har jag gjort det men ska komma i form till sommaren är ju mitt mål inför hela 2012 så jag och Rebecca ska börja träna på gym tillsammans. Sen blev det också två helt vanliga linnen för var inte direkt på shopping humör så då blev det inte så mycket. Sedan drog vi vidare till ÖB och slutade med Konsum så nu får jag äntligen slippa handla mer för idag iallafall. Köpt lite gott ggott till helgen som jag ska ha med mig hade jag tänkt mig så sen tror jag att jag måste plocka undan lite här imorgon ser åter igen ut som en bomb som slagit ner på mitt rum. Alla julklapparna ligger på bordet framför mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar