Blog Archive

27 nov. 2011

Sjuk

Inget arbete för mig idag för har knappt nån röst och halsen känns igen stockad. Detta innebär att denna dag går åt till att kurera sig för att bli frisk till imorgon då en ny vecka av skola börjar och har inte riktigt tid att vara sjuk i år. Det  var iallafall skönt att träffa Simon igår som kom in och hjälpte till att arbeta inne på SM igår, det saknades nämligen lite människor. Men eftersom han är påväg att bli frisk och jag är lite små dålig så bestämde vi ganska snabbt att vi inte ska träffas förrän på onsdag så att jag inte smittar han igen. För just nu går våra baciller runt så vi kör varannan gång och båda två vill komma igång med träningen igen för nu har jag varit förkylde sen höstlovet.

Har ätit en glass så nu känns halsen bättre iallafall så nu ska jag krypa ner under täcket igen och försöka kurera mig så gott jag kan. Ha en trevlig första advent!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar