Blog Archive

13 nov. 2011

Kärlek

Livet är långt ifrån enkelt och då är familjen det viktigaste som finns i ens liv.
Jag har två familjer, den ena är den jag är uppväxt med mamma och pappa och sedan min underbar bror som jag älskar mer än allt annat på jorden.
Den andra familjen det är Simons familj som jag nu har fått lära känna under de månaderna som vi varit tillsammans. Även fast jag inte lärt känna alla än men någon jag lärt känna väldigt väl är Johanna som är Simons äldsta syrra. Jag känner igen mig i henne så himla mycket.
Även dem älskar jag med hela mitt hjärta.

Som ni förstår är kärlekn till min familj och simons familj otroligt stark. Eftersom jag är tillsammans med Simon så har hatt fått lära mig att uppskatta livet, och familjen.

Älskar er allihopa!!

Här kommer en bild på Simons underbara stora syster som är en otrolig person som man kan lita på! Som alltid lyssnar på mig. 
TACK JOHANNA!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar