Blog Archive

30 nov. 2011

30/11-2011

Nyligen hemkommen från skolan och sitter nu inne på mitt rum och hjälper brorsan med lite läxor eftersom han stannade hemma från skolan idag. Lillen mådde nämligen illa!
Fick tillbaka två av proven som jag gjort närmsta tiden på naturkunskaps provet fick jag D och i Media - där vi had bild delen fick jag ett C. Stolt över mig själv faktiskt! Imorgon blir det matte prov vilket jag är lite nervös för men det kommer nog gå kanoners för det går som man tror. Väntar nu på att älskling ska komma hem från jobbet han slutar om 40min och är väl här runt 17 tiden skulle jag kunna tänka mig. Ska strax sätta igång tvn för att se lite The Simssons tänkte jag. Hörs senare

saknar min sötnos Rasmus!! hoppas du mår bra nere i halmstad och att hockeyn går super :) Saknar våra pratstunder med dig kan man snacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar