Blog Archive

21 okt. 2011

Vänta vänta och vänta

Sitter och väntar på min kära pojkvän som inte är här förräns om ca 1 och 1halv timme. Tiden går fort när man håller sig sysselsatt med olika saker. Kvällen har tillbringats med att smsa, titta på crimnal minds och snacka med familjen och Anna. Det ör alltid lika mysigt.

Soffan har fått en ny färg bye the way fattar inte men min webbcam funkar inte just nu men lägger ut en bild så snart som möjligt. Den har iallafall blivit blå, så nu ser det mer Leksands likt vackert visst låter det :) De finaste färgerna på jorden :)

Nej nu ska jag smsa vidare och titta på Crimnal Minds vidare så får vi se om det bli nåt mer inlägg men det lär det säkert bli. Men kanske från mobilen eller jag vet inte ens varför jag skriver det här. Börjar  bli förrvirrad tror jag.








Personer so betyder!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar