Blog Archive

23 okt. 2011

Vad fan?!

Asså förlåt men blir så arg och besviken på min morfars nya som fan inte fattar någonting, har henne på facebook och jag tycker det är jätte kul och så. Men hon måste förstå att jag är besviken och ledsen över att min morfar valde bort sin egen familj för henne?! Jag har inget emot henne med blir bara så ledsen och irriterad när hon tar upp onödiga saker. Jag saknar min Morfar jätte mycket men enligt mig så har han fortfarande inte visat att han vill ha mig i sitt liv som jag vill ha han i mitt liv. Jag ÄLSKAR MIN MORFAR och jag kommer att förlåta honom när han kan visa att han vill träffa mig och inte ger mig en massa hopp och sedan sviker mig. Du är min morfar och kommer alltid att vara men kan jag få uppleva hur det är att ha en morfar i mitt liv? Det skulle betyda så himla mycket för mig!

MORFAR OCH BRITT-INGER OM NI LÄSER DETTA SKA NI VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG MORFAR MER ÄN ALLT ANNAT PÅ JORDEN OCH VILL HA DIG I MITT LIV. BRITT-INGER SKULLE VARA KUL ATT FÅ LÄRA KÄNNA DIG OCH JAG HAR INGE PROBLEM MED DIG. MEN NI MÅSTE FÖRSTÅ HUR ONT DET GÖR I MITT HJÄRTA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar