Blog Archive

28 okt. 2011

Ex pojkvänner

Sitter och tjaffsar med min tönt till ex som gnäller om bilderna från idre som jag har kvar på min facebook, som jag inte vill ta bort. Det är liksom minnen inte bara mellan han och mig utan det handlar om mitt sportlov men det verkar han inte fatta! E det bara jag som tyccker detta är larvigt?
Dessutom tror han att jag ska förstöra vänskapen mellan han och Simon, han måste ju slagit till huvudet, varför skulle jag göra det? Jag älskar Simon och han har känt mitt ex längre klart de ska vara vänner ?

Man blir bara skrattretad av det hela!!

Vad har ni för åsikter skriv komentar

4 kommentarer:

  1. jag hade ett liknande problem med mitt ex, bara att de va JAG som fjantade heh...

    SvaraRadera
  2. Men e det inte larvigt eller har jag fel? :O <3

    SvaraRadera
  3. mja, personligen har jag ju en bra anledning :) vill inte just här dock haha..

    SvaraRadera
  4. Vi kan ta det när vi träffas :;D <3

    SvaraRadera