Blog Archive

13 dec. 2011

Glad Lucia

Då i vårt mörka hus, stiger med tända ljus sankta lucia sankta lucia. Ja Glad Lucia på er alla underbara läsare, vaknade av världens mensvärk så för min del blir det ingen glad lucia utan en lucia i sängen och pluggande. Men det blir väl ganska bra ändå hoppas på att mamma ska ta med sig lite lussebullar och pepparkakor med sig hem men det kanske bara är en dröm hos mig. För jag tror de ska in på lucia i Eriksdals ikväll så blir väl hemma själv ikväll sen ska jag packa skolväskan till imorgon och torsdag för tänker nämligen sova hos Simon på Onsdag till Torsdag.
Nu är det bara 11dagar kvar till jul det känns som tiden bara rusar fram vilket är lite läskigt för har inte köpt alla julklappar än, bara Simons och pappas julklappar. Kvar har jag ju: Mamma, Christian, Stina, Mormor, Farmor, Anna och sen tror jag att det är alla, jo Johanna också simons syster ska få något ;) Och såklart hans päron fast jag inte fick för honom :D haha XD

Några tips på julkappar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar